Tuesday 26 April 2011

Restoran Saba' Cyberjaya

Setelah 7jam memandu dari Kota Bharu, Kelantan dgn penuh tenang...tiba2 hujan di K.L...ni buat perut aku kembali lapar...dgn kepenatan yang sgt2...aku mencari tempat mkn...sbnrnya aku dah janji utk dating sblm balik umah...so bergegas ke Putrajaya, Blok E2...mem besar dah menunggu...katanya nk mkn nasi arab...Arab lg...adus..mn xnaik berat badan aku... so destinasi ke restoran Saba, kat cyberjaya..katanya pernah mkn kat sna..best..so aku o.k je...tp semangat yg kental makin pudar bila hampir 1/2 jam aku sesat kt cyberjaya..aku memang buta cyberjaya...call sana...call sni...buntu..keputusan terakhir..blk ke purtajaya..otw balik ke putrajaya..aku rasa mcm nk pusing 1 jalan..mcm terpanggil2 plak..tup2...restoran saba berada disebelah kanan kami...terpekik melompat2 org seblah happy jumpa restoran tu...padahal dia yg give up dulu...

sesampai disana...nk kata meriah xdr la sgt...maybe xramai lg masa tu..baru pkl 5..org baru blk keja...restoran dia biasa2 je...xdr la mewah sgt..tp tmpt duduk yang dia sediakan memang byk...so xyah risau pasal meja..kompom cukup..parking keta? xjd mslh...mmg byk parking...cuma  lokasi dia agak tersorok dari pandangan mata....

Arini aku memilih utk order Lamb Kabsah...(xabis2 aku mkn kambing)..mem besar pilih chicken mandy...maybe lain kali aku xmkn kambing..aku nk rasa benda lain plak....dia punya masakan hampir2 sama dgn restoran2 arab lain...tp tgk pada menu dia..byk tambahan makanan utk pilihan kita...kalau nk tahu kena pegi sendiri n rasa...

aku sediakan sedikit gmbr utk tatapan semua....



Lamb Kabsah...

chicken mandy...

plan lokasi utk sapa yang berhajat utk berkunjung kesana...

No comments: