Saturday 3 September 2011

my E-day

Assalamualaikum....

Arini hari raya ke-3...hari pertunangan aku dgn sheera...setelah lama aku berkawan..lama merancang..hasil penat lelah aku & sheera...bantuan family...berlansung la majlis pertunangan yang sederhana...hantanran aku kepada sheera 5 dulang...di balas 7 dulang...semua dlm keadaan terkawal sbb melalui masa yg agak pjg merancang..sgt2 berjaya..puas hati...

aku bgn pg2 terus siapkan diri...kena pakai smart2 sbb aku pun kena naik pelamin tunang utk sarung cincin...yea la zaman skrg..kalau dulu si laki. duk umah je...

rombangan pihak aku agak ramai..dlm 10 bijik kereta...abis semua sanak saudara aku angkut...hehehe....

majlis bemula pada pkl 11...semua berjalan sgt2 lancar...tgk sheera pun cantik je...aku hanya mampu tersenyum...

insyaAllah aku akan sediakan gmbr..sbb aku xreti nk citer bab ni...biar gmbr yg bercerita....

setakat ni dulu...nnt aku update blk...

nah ni gmbrnya....sori la gmbr agak kurang cantik...juru kamera amatur...































































































































1 comment:

::EIDA:: said...

Dah tunang rupanya !!

Step to another Fasa..

Congrats bro =)