Monday 18 April 2011

Restaurant Wadi Hadramawath ~ Arabic mode

Assalamualaikum....
Semalam setelah menamatkan percutian di Bayu Beach Resort ,Port Dickson..aku skali lg berkunjung ke sebuah Restoran Arab style...saja nk mencuba masakan restoran tersebut...
Restoran yang terletak di jalan Ampang..restoran tu dlm kawasan pusat jualan kereta import...agak gugup jgk aku nk masuk n parking di sebelah Ferrari..Lamboghini...etc...kedai dia pun nmpk agak mewah dari segi pandangan mata..tp jgn takut..harganya berpatutan...utk penggemar makanan Arab..anda harus berkunjung ke sini...semestinya kepuasan milik anda....Semalam aku order Lamb Madghout & Chicken Madghout (lamb& chicken,rise,cooking in a high pressure cooker with mix of Wadi hadramawath's speacial spice, extra tomato sauce. served with special chili sauce) minuman biasa2 sahaja... malas nk citer pjg2 ..kunjungi la restoran tersebut... ni alamat dia...

No.226 Jalan Ampang,50450 Kuala Lumpur..
(between sucasa hotel & petronas gas station)
Tel : +603 4253 3333

aku sediakan sedikit gmbr utk tatapan....








Lamb Madghout...




chicken Madghout













itu sahaja gmbr yang aku ada..utk menikmatinya..sila la berkunjung ke sana....

                                                                                                                          wassalam....

No comments: