Wednesday 10 August 2011

Ramadhan ~ 10

Assalamualaikum...

Alhamdulillah diizinkan lg aku menulis kat blog ni...

arini biasa2 je...bagun sahur..juadah sahur arini nasi goreng yang disediakan oleh afwan...sbb dia bgn awl..aku mmg stok bgn lewat..kalau xdr org kejut sah terbabas....lepas sahur hajat dihati nk g masjid subuh kat sna...tp perut dah penuh...batal hasrat..tunai kat umah je la..lepas subuh mmg xmo tido sbb smlm tido lepas subuh kat opis ngntk gila...huhu...nk isi masa lapang tu...tgk tonton.com.my... citer ramadhan terakhir pastu layan citer baru..gulai tempoyak chicken chop..kelakar citer tu..sedar xsedar dah pkl 7.15...masa utk siap2 g keja...

sampai opis mcm biasa antara org terawal..tp arini badan rasa kurang sihat...tekak perit..bahana makcik2 cleaner tu sembur bahan kimia utk tanggalkn gam kat almari fail...betul2 belakang aku..hampeh...menyucuk2 tekak aku...tambah plak arini hujan....adus..sejuk xyah ckp..opis aku dah jd mcm kilang ais...blk keja ptg plak berhujan...time bawa moto mcm tu la nasib..bawa keta xdr plak ujan..nasib..nasib...sampai je umah..terus tido..selimut..risau tkt demam...bgn tido terus g bazar..arini beli laksam...tp hampeh xsedap...
arini g terawih kat masjid kg jijan..mmg express la tok imam dia..hahaha...

blk umah mkn nasi plak...mak aii pkl 10.30 baru mkn...mmg best la tido tmbh2 sejuk je ni....
ready utk tido...esok bgn sahur....

selamat bersahur semua....selamat malam...ZzzZZzz

No comments: