Monday 12 September 2011

preparation aku & dia

Assalamualaikum...

aik...terlebih rajin plak update blog arini...FB stop dulu...baik aku edit blog..mana la tau kot2 dah tua2 nnt bleh aku baca balik..anak2 aku baca ke...xpun kalau aku dah xdr..bleh org lain baca...sbb ni blog persendirian...aku tulis pasal aku..bkn blog gosip2 o.k...

arini kat opis xbz sgt,..mcm biasa2 je...so bleh la luang masa utk mengarut kat sni....pg2 td aku on9 la kejap Fb..xdr apa yg menarik..pastu teringat nk update blog...1st aku update blog tunang aku..dia buat blog aku plak kena update...dia bz sgt2...xsempat nk update...xpe..aku tlg....hehehe..xdr la..sbnrnya blog tu bkn blog dia sorg...blog kami berdua...so dah jadi tanggungjawab aku jgk utk update.... nah ni dia punya link.. http://preparationtobemrsjuri.blogspot.com........ sebenarny blog ni byk menceritakan persediaan kami berdua utk melangkah ke alam perkahwinan...semua aktiviti kami akan diabadikan dlm blog ni..utk kenangan...kalau stakat gmbr xcukup kot..nk kena ada gak kata2 saktinya..baru best...senang ank2 esok nk tgk...xdr da belek2 album gmbr...zaman cyber katakan...hehehe

awal2 dulu xcited nk buat blog sbb dia tau aku ada blog..so aku yg xdr pangalaman buat blog ni ajar la...so pandai la sikit2...awal2 dia yg edit la...cun dah cun da...semua..siap update..dah lama2...terbiar...huhu..rugi..so aku ambik alih la...sikit sebanyak aku cuba utk hidupkan...cuba bekalkan gambr2 bahagia kami..nk menulis pjg2 xlarat aku..dlm blog aku ni pun dah kena menulis...biar la gmbr bercerita...

apa2 pun..kami sgt2 bahagia....tarik muncung pjg...bertekak...tu perkara biasa...bukan nk gaduh sgt pun...sja je nk manja2 tu....biasa la..lg lidah sendiri tergigit... ini kan lidah org lain..eh..silap ek? hahaha....

stakat tu je...nk sambung buat keja..kang bos tgk..xpasal2 dia suh aku update blog dia plak...hahaha..

choww.... wassalam....

No comments: