Monday 15 August 2011

Ramadhan 12

Alhamdulillah ada rezeki lg aku menulis kat blog nie....

arini 12 ramadhan..bersamaan ari jumaat....arini bgn sahur pg2 lg..semangat ari jumaat katakan.... sahur mcm biasa..tp mkn roti je arini...mls nk msk nasi...

lepas sahur solat subuh,tido kejap tggu nk g keja....arini keja kat opis mcm biasa..rutin ari jumaat agen2 lmbt naik...so relax dulu...staff pun cukup..jd relax sikit la....

arini dapat jemputan berbuka puasa ngn Ikwan (abg Are-Yie Vtec) kat pinggiran putra...kat putrajaya....akt bersama sheera & afwan join berbuka...terkejar2 nk g sna..tau2 la..jln jem..sib baik sempat....berbuka kat restoran Armada..kawasan perumahan pinggiran putra..o.k gak la makanan dia...huhu...aku bukan pencinta makanan susah sikit nk komen bab makanan ni....

lepas berbuka terus gegas ke Alamanda..tgk wayang beb...dah lama xtgk wayang...kesian sheera..dia pencinta panggung wayang...dah lama aku xbg dia tgk wayang...hehehe..arini ingat nk tgk citer captain amerika..tp tiket abis,..last2 tgk citer Zookeeper..best citer tu..mmg jiwa aku la tgk citer mcm tu...citernya pkl 10 mlm..berlegar2 dulu la window shopping....

kuar panggung pkl 12..terus antar sheera aku terus blk umah..ngntuk...ready utk sahur esok...blk rehat2..tau2 la ari mggu mmg gagah kaki aku nk meronda K.L...mak cik ko tu mmg xleh duk umah...ronda je kejanya...tambah2 nk cari barang utk tunang ni...fuhh...!! xlama da nk tunang aku neh...!!!

cawww....ZZzzzZZzzzz..

No comments: