Monday 15 August 2011

Ramadhan 13

Assalamualaikum....Bertemu lg kita pada 13 ramadhan ni...
arini ari sabtu...fuhhh..korang yg slalu tgk blog aku..slalu bc wall aku kat FB mesti tau la..mcm mn bzny aku pd ari sabtu kn...huhu....

Bgn sahur arini mcm biasa....ingat xnk tido..tp memandangkan mata ni perlu rehat...terus tido...hehehe....pastu bgn pg...errr...pg xpg la ari mggukn..pkl 10..hahaha..puas ati..hehehe..bgn mandi manda...ready utk kuar....

Arini destinasi K.L..!! cari kasut sheera,..kesian dia kena paksa pakai kasut...huhu...sori sayang....1st terus ke Mid Valley..pusing punya pusing..xmenarik...terus gegas ke Damansara Utama..halatuju? mesti la Ikea & 1 Utama....mula2 g ikea...nk cari bantal utk buat tunang...semua persiapan tunang disediakn sendiri oleh aku & sheera..penat sikit la cari brg apa semua..tp puas ati..jimat..hehehe...lepas shopping kat ikea...terus ke 1Utama..shopping lg..cari kasut...dah pusing 1 mall..last jumpa jgk...Alhamdulillah..tp nmpk dia mcm xnk je kasut tu..seksa aku tgk..kesian...:(  sori syg...abg xmo tgk syg pakai slipar entah apa2 tu...sgt2 xsuka...pakai kasut lg bagus utk jln2...lepas jln2..tgk jam dah dekat buka puasa...haaaaa...last2 buka puasa kat 1 Utama je...berbekalkn Autieanne's punya roti & hot dog...alas perut dulu..pastu g solat maghrib...lepas tu baru cari kedai mkn utk melantak cukup2...

dah penat jln2..mkn pun dah settle...terus blk umah...ready utk bgn sahur esok & berjln lg...ari mggu blum abis bro....ZZzzZzzZ

No comments: