Monday 15 August 2011

Ramadhan 14

Assalamualaikum..

Arini ni 14 ramadhan..bersamaan ari ahad...waaa...ari mggu blum abis..jln lg..huhu...
batuk pun menjadi2..dugaan bulan puasa...arini destinasi adalah Jln Tunku Abdul Rahman..mcm dah tmpt wajib bg aku & Sheera...arini nk g cari brg2 utk Tunang..pusing2 cari2 last jumpa jgk..tp blum cukup lg..terus jln lg...xcukup kat jln TAR..terus ke seri rampai..ada KK home situ..tujuan nk cari bekas buh cincin...last jumpa jgk..dah penat cari..dah xtau nk yg mcm mn...ambik je la..pastu katanya nk g bazar ramadhan..hah..! kompom byk mak cik ni borong...bazar ramadhan pilihan aku adalah kat setiawangsa...sna besar sikit..pusing2 bazar..juadahnya asam pedas..kuey tiew..kepak ayam..samosa..aku punya order kedai..hehehe...
pusing2 cari kedai..pilih tmpt xramai la..konon bleh la cpt sikit..sbb dah last minit neh...tp hampeh...lembab..org lain dah buka kenyang..nasi aku xsmpi2...tggu2...last2 dah sampi xckp byk..belasah..tgk jam dah nk abis maghrib..terus ke masjid dkt pasar keramat...selesai solat masa utk blk umah..tp tgk jam awal lg..bw sheera ronda2 K.L...asyok ronda tmpt sama je..arini try ronda tmpt yg dah lama aku g jejak..kalau zaman dulu slalu jejak...jem pun xpe la..mmg ronda...pusing2.dah penat..gegas blk umah...awal sikit..sbb nk ready nk keja esok...smpi umah mandi..terus tido...ZZzzZZzzZz....

No comments: