Tuesday 23 August 2011

Ramadhan 22

Assalamualaikum...

ramadhan dah makin hampir melabuhkan tirainya...umat islam dah sibuk buat persiapan utk menyambut hari raya...aku thn ni xdr persiapan nk raya..sbb sibuk buat persiapan nk tunang..tp mcm ken abeli je baju raya...dah xdr baju yg baru..semua dah lusuh2....erm..tgk la nnt...

arini sahur aku beli nasi bungkus siap2 smlm..bgn panas2 je terus mkn...skrg dah mls nk msk2 kat umah..bgn pun dah makin lewat tp perlu sahur..kalau x mengelupur la kat opis....

kat opis xdr apa yg menarik...biasa2 je....

ptg ni ada date ngn kekasih hati aku...berbuka sama2 kat marriot hotel...dpt jemputan..xpe la jauh pun..janji free..huahuahua....tp aku ni kan xsesuai la ajak g mkn2..sbb aku ni mkn  jenis mkn byk..bukan mcm org lain..mkn smpi nk muntah...aku sedakar masuk perut je...

mula2 sampai kat IOI resort..ingat buka kat stu...rupanya silap tempat..demm.!!! malu tercegat kat stu....rupanya hotel sebelah...marriot hotel..ala hotel yang "hotel mania" dlm tv tu...haaa..tu la hotel dia...
nk citer pasal makanan..perghh..mmg byk..mmg sedap....1st sampai je..aku terjah ambik kek & kuih dulu..sbb dah dekat nk buka..ambik air panas 1...lepas dah isi perut ngn  kek tu..aku g intai2 apa yg ada..pergghhhh..menarik..mcm2 ada..dah xtau nk pilih yg mn..aku ambik nasi..kambing kari..kambing golek..ketam bakar..sotong bakar...mcm2 aku letak atas pinggan..tp tu bkn utk aku tau..utk buah ati aku..dia mkn mmg semangat...aku mkn satay je..cukup..tu pun dah kenyang gila..

dah kenyang mkn tu..terus ke alamanda..g beli brg2 nk buat biskut...kalaukrg nk tau..buah ati aku pandai memasak...semua benda yg dia buat xpernah xsedap...untung aku..hihihi..tgk la lepas kawin kalau xjd mcm tong dram aku...lepas dah settle beli..terus ke opis sheera..dia tinggal keta kat stu..aku terus gegas blk lepak kedai minum ngn abg zoha...bungkus nasi utk sahur..pastu terus balk umah...ZZZZzzzzZzzzZzz ready utk bgn sahur..

No comments: