Sunday 28 August 2011

Ramadhan 27

Asslamualaikum...

Yahoo...dah sampi kg. halaman..!!!!

arini sahur dlm perjalanan blk ke kg...

gerak pkl 12 lebih smlm ...sampai kg pkl 12 jgk..12 jam jln...semua angka 12...huhuhu...

perjalanan yang agak lancar mula2..bila sampai bentong...dah start jem...xpe org kata trail blk raya....
pastu jln mcmbiasa..lancar...slow2 je..keta pun byk atas jln raya...harap2 xdr kejadian yg xdiingini berlaku...dah hampir waktu sahur...tgk kedai semua dah full..makanan dah bawa siap2..my love masak..kompom sedap..pastu tgh2 cari tmpt nk benti..cantik..jem gila..tgk jam pkl dah pkl 4.30..hish..nk tggu plk brpe jem ni..last2 mkn je sambil drive..sambil2 usha tmpt utk benti mkn...pastujumpa la tmpt strategik..terus benti mkn..perghh menu lg menarik dari biasa...ada roti gulung goreng...ada nasi..ada sotong celup tepung...ada ayam goreng...ada butter prawn...perghhh...mmg lazat la..mkn byk aku..pas mkn rilex jap..pastu gerak..cari masjid utk solat subuh..dah beratur plak org...biasa la...

pastu gerak..sambil menikmati pagi hari atas bukit tujuh/kuala lipis...sgt2 nyaman..disambut dgn kabus2 tebal..pastu pkl 7 lebih tu..mata dahh xbleh blah..dah brape kali aku terlelap 1,2 saat...sgt2 bahaya..dah brape kali aku brek emergency...mmg aku dah xbleh drive...juma stesen minyall..terus benti..xckp byk...letak gear kat P terus tido...2 jam aku tido...my sweet heart tido dlm perjalanna tadi lg..aku terjaga pun sbb ada call...perjalanan masih pjg..perlu di teruskan..cuci muka dulu pastu terus jln...sampai kat umah lebih kurng pkl 12...pastu kuar blk g ambik brg tinggal..blk tu terus tido..sampai la waktu buka...bgn buka puasa..pastu tido blk...sampai pagi..aku sgt2 penat..maafkan aku semua...


No comments: